Over ons

Bij Amsterdam Desk Company bieden we uiteenlopende oplossingen op het gebied van het huren van (virtuele) kantoorruimte. We beschikken over een representatief kantoorpand midden in het centrum van Amsterdam om de hoek van de Leidsestraat. Dit klassieke, luxueuze en statige kantoorpand aan de Keizersgracht is van alle gemakken voorzien. U moet dan denken aan een grote vergaderzaal, meerdere luxe werkplekken, een 020-telefoonnummer met beantwoordservice en nog veel meer. Bent u specifiek op zoek naar een registratieadres met aanvullende kantoordiensten? Ook dan bent u bij Amsterdam Desk Company op de juiste plek beland.

Wensen van de klant centraal
Onze klanten komen uit allerlei sectoren. De creatieve industrie, advocatenkantoren, consultants of bijvoorbeeld webshopeigenaren: u kunt het zo gek niet bedenken of u vindt ze in een van onze kantoorruimtes terug. Bij ons staan bovendien de wensen van onze klanten altijd centraal. Samen met u kijken we naar wat u precies zoekt en nodig heeft. Vervolgens stemmen we dat af met de mogelijkheden die we bij Amsterdam Desk Company aanbieden. Heeft u individuele wensen of zoekt u naar dienstverlening op maat? Wij denken graag in oplossingen zodat al onze huurders keer op keer tevreden huurders worden.

Maak ook kennis met ons team
Plan een rondleiding in en kom langs om kennis te maken met ons bedrijf en team.

Interesse in een virtual office, flexwerkplek of kantoorruimte in Amsterdam? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om de mogelijkheden voor uw situatie te bespreken.

 

HEEFT U VRAGEN?

NEEM CONTACT MET ONS OP

Wilt u meer weten over onze virtual office in Amsterdam? Neem contact met ons op via de onderstaande buttons. Wij reageren doorgaans binnen een uur. Ook is het mogelijk om direct een aanvraag te doen. U ontvangt dan binnen 1 dag een contract dat u tevens kunt gebruiken voor uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel.

× Live Chat