Virtueel kantoor

Bent u op zoek naar een virtueel kantoor in Amsterdam? Bijvoorbeeld omdat u voornamelijk vanuit huis werkt en toch een professionele indruk wilt maken? Neem dan contact op met Amsterdam Desk Company. Met ons representatieve kantoorpand, gevestigd in het centrum van Amsterdam, bieden wij uiteenlopende mogelijkheden. Het betreft een klassiek, luxueus en statig kantoorpand aan de Keizersgracht. Het pand bevat een zeer luxe vergaderruimte, praktische werkplekken, een 020-telefoonnummer met antwoordservice en nog veel meer. Wanneer u kiest voor Amsterdam Desk Company profiteert u altijd van de volgende voordelen:

  • Virtueel kantoor op een toplocatie
  • Gevestigd aan de Keizersgracht in Amsterdam
  • Luxe werkplekken en hoogwaardige vergaderruimte
  • Inclusief lokaal 020-telefoonnummer met antwoordservice
  • Zakelijke postservice, dagelijks scannen en doorsturen van post
  • Contract ontvangen binnen 1 dag

Voor meer informatie over ons virtueel kantoor in Amsterdam kunt u gerust contact met ons opnemen. We zijn te bereiken via de onderstaande buttons. We reageren doorgaans binnen één uur. Ook kunt u direct een aanvraag indienen. U ontvangt uw contract dan binnen één dag.

Virtueel kantoor op een toplocatie in Amsterdam

Bij Amsterdam Desk Company beschikken we over een groot aantal flexwerkplekken en een luxe vergaderruimte. Zo kunt u niet alleen flexibel werken, maar heeft u ook de mogelijkheid om uw klanten op professionele wijze te ontvangen voor een vergadering of overleg. Onze vergaderruimte beschikt over hoogwaardige meubels, prachtige kroonluchters, heeft een hoog plafond en biedt ruimte voor maximaal 12 personen. Het is allemaal onderdeel van ons full-serviceconcept: een virtueel kantoor met de service en uitstraling van een schitterend bedrijfspand, gevestigd aan de Keizersgracht 520 in Amsterdam.

Vandaag presentatie gehouden voor een belangrijke klant in de vergaderzaal van Amsterdam Desk Company. Het was weer een succes! Bedankt Amsterdam Desk Company.

Heeft u vooral de behoefte aan een zakelijk postadres met betrekking tot de inschrijving bij de Kamer van Koophandel? Ook dan is Amsterdam Desk Company de juiste keuze. Voor uw registratie bij de KvK heeft u namelijk niet alleen een postadres nodig, maar ook een officieel vestigingsadres. Ons virtuele kantoor in Amsterdam biedt daarom de juiste oplossing voor u. U kunt hier namelijk werken wanneer u wilt en uw klanten op professionele wijze ontvangen.

Virtueel kantoor met extra services

Amsterdam Desk Company biedt u verschillende extra services die het u en uw klanten makkelijker maken. Zo krijgt u een lokaal 020-telefoonnummer inclusief antwoordservice, een receptie voor de ontvangst van klanten en het beantwoorden van vragen en gratis koffie- en theeservice. Daarbij biedt onze wifi u supersnelle internetverbinding, zodat u efficiënt te werk kunt gaan.

Wilt u graag een professionele vergadering of meeting organiseren? Bij Amsterdam Desk Company heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van een groot presentatiescherm. Dit scherm is tevens aan te sluiten op uw laptop, tablet en telefoon. Ook bestaat er de mogelijkheid voor het laten verzorgen van een lunch, bijvoorbeeld tijdens een vergadering. Kortom: een virtueel kantoor van Amsterdam Desk Company is van alle gemakken voorzien.

  • KvK-registratie
  • Dagelijkse postverwerking
  • Maandelijks opzegbaar
  • Telefoonservice
  • 24/7 bereikbaar
  • Bedrijfsadres

Schrijf u nu in en ontvang het contract vandaag nog!

Meer weten over de mogelijkheden van een virtual office in Amsterdam? Of heeft u interesse in een virtueel kantoor van Amsterdam Desk Company? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en u ontvangt het contract binnen 24 uur.

Contact
Amsterdam Desk Company
Keizersgracht 520
1017 EK Amsterdam
020 24 45 264

Openingstijden

Ma: 09:00-17:30
Di: 09:00-17:30
Wo: 09:00-17:30
Do: 09:00-17:30
Vr: 09:00-17:30
Za: Gesloten
Zo: Gesloten

Virtueel kantoor voor startende ondernemers

Bent u net een onderneming gestart? Dan is de kans groot dat u niet direct over voldoende middelen beschikt om een kantoorpand te huren. Het doorgeven van het thuisadres als zakelijk adres aan de Kamer van Koophandel of aan klanten is voor velen ook geen optie, uit angst dat zij hierdoor niet professioneel overkomen. Daarnaast vinden velen het ook niet gewenst dat de zakelijke post en privé post beide op hetzelfde adres binnenkomen. Herkent u zich hierin? Ook dan biedt Amsterdam Desk Company de ideale oplossing voor u: ons virtueel kantoor in Amsterdam.

Voordeel van een zakelijk registratieadres

Met een zakelijk postadres heeft u enkel een extra adres om de zakelijke post te ontvangen. Een zakelijk registratieadres kunt u ook opgeven bij de KvK. Bij Amsterdam Desk Company krijgt u bovendien de beschikking over een flexwerkplek en kunt u gebruik maken van de vergaderruimte in een statig kantoorpand in het centrum van Amsterdam. Gelegen aan de Keizersgracht, om de hoek van de Leidsestraat. Zo oogt uw bedrijf direct een stuk professioneler op het moment dat klanten u komen bezoeken.

  • Uw postzaken worden dagelijks geregeld
  • Flexibele werkplekken
  • Een scheiding tussen zakelijk en privé
  • Per maand opzegbaar
  • Professionele uitstraling

Flexibel KvK vestigingsadres: ideaal voor starters

Bent u een startende ondernemer? Dan is een flexibel KvK vestigingsadres vaak een interessante optie. Bij Amsterdam Desk Company verhuren we flexibele werkplekken in een luxe kantoorpand. U heeft dan de beschikking over een professionele locatie met representatieve uitstraling voor uw klanten. Daarnaast profiteert u van diverse voordelen, zoals:

  • Een klassiek en statig kantoorpand op de Keizersgracht in Amsterdam
  • Een zakelijk postadres in Amsterdam
  • Praktische en fraaie vergaderruimte
  • Luxe werkplekken
  • 020-telefoonnummer met antwoordservice
  • Receptie voor klantontvangst en vragen
  • Supersnel internet (wifi)
  • Gratis koffie- en theeservice
  • Groot presentatiescherm
  • Mogelijkheid tot verzorging lunches bij vergaderingen en overleg

 

Geschikt voor KvK-registratie

Als u besluit gebruik te maken van onze diensten, kunt u met de adresgegevens uw bedrijf inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Ons kantoor doet namelijk dienst als vestigingsadres en is veel meer dan alleen een postadres. Met alleen een postadres is het niet mogelijk een bedrijf in te schrijven als vestigingsadres bij de KvK. Met uw kantoorvoorziening bij Amsterdam Desk Company kan dat wel en kunt u tegelijkertijd uw bedrijf op een professionele manier presenteren en relaties ontvangen. En er natuurlijk ook gewoon comfortabel werken.

Meer weten over de mogelijkheden van een virtueel kantoor bij Amsterdam Desk Company? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken voor uw situatie.

Sinds ik met mijn bedrijf gebruik maak van de diensten van Amsterdam Desk Company is mijn klantenbestand flink gegroeid! Top bedrijf en toplocatie.

Tarieven virtueel kantoor

Bent u benieuwd naar de tarieven van het huren van een virtueel kantoor van Amsterdam Desk Company? Bekijk hieronder ook het overzicht van onze tarieven voor het huren van een vergaderruimte en flexwerkplek.

Tarieven vergaderruimte:
Wilt u gebruik maken van onze zeer moderne vergaderruimte? Dat kan! Onze vergaderruimte is geschikt voor maximaal 12 personen.

Tijd Prijs
Vergaderruimte huren per uur € 25,- ex. btw
Vergaderruimte huren per dag € 159,- ex. btw

Tarieven flexwerkplekken:

Mooie, luxe flexwerkplek huren. Onze flexwerkplekken zijn voorzien van een houten bureau en verstelbare stoel. U wordt professioneel ontvangen door onze receptie en kunt gebruikmaken van faciliteiten, zoals gratis koffie, thee en wifi.

Tijd Prijs
Flexwerkplek huren per uur € 2,50 ex. btw
Flexwerkplek huren per dag € 15,00- ex. btw

Direct aanvragen

    Abonnementen:

    Ook is het mogelijk om een abonnement af te sluiten. Hierbij betaalt u geen opstart- of administratiekosten. Alle prijzen zijn exclusief 21% btw en alle contracten zijn maandelijks opzegbaar.

    • Pakket A

      • Registratie Adres(Geschikt voor KVK)
      • Zakelijk ontvangstadres
      • Post scan service(Post inscannen en digitaal versturen) (15 poststukken)
      • Receptionist service
      • Virtueel kantoor

      € 59,- p/maand

      (Maandelijks opzegbaar)

    • Pakket B

      • Registratie Adres KvK(Geschikt voor KVK)
      • Zakelijk ontvangstadres
      • Post scan service(Post inscannen en digitaal versturen) (20 poststukken)
      • Receptionist service
      • Virtueel kantoor
      • Telefoonservice met eigen 020-nummer
      • 30 uur flexwerken per maand
      • Inclusief koffie&thee service
      • 2 uur gebruik van vergaderruimte per maand

      € 89,- p/maand

      (Maandelijks opzegbaar)

    • Pakket C

      • Registratie Adres(Geschikt voor KVK)
      • Zakelijk ontvangstadres
      • Post scan service(Post inscannen en digitaal versturen)(50 poststukken)
      • Receptionist service
      • Virtueel kantoor
      • Telefoonservice met eigen 020-nummer
      • 50 uur flexwerken per maand
      • Inclusief koffie&thee service
      • 8 uur gebruik van vergaderruimte per maand

      € 160,- p/maand

      (Maandelijks opzegbaar)

    • 1 Jaar

      • Registratie Adres(Geschikt voor KVK)
      • Zakelijk ontvangstadres
      • Post scan service dagelijks (15 poststukken)
      • Receptionist service
      • Virtueel kantoor

      € 49,- p/maand

      (Vooruitbetalen)

    Veelgestelde vragen

    • Hoeveel kost het om bij Amsterdam Desk Company een virtueel kantoor te huren?

    • Is mijn registratieadres bij Amsterdam Desk Company een geldig adres voor de Kamer van Koophandel?

    • Schrijven jullie mijn bedrijf ook in bij de Kamer van Koophandel als ik bij jullie voor een registratieadres kies?

    • Ik wil mij inschrijven voor uw diensten. Hoe doe ik dat?

    • Waarom moet ik aan jullie mijn identificatiedocumenten toesturen?

    • Ik ben geen Nederlandse burger of inwoner? Kan ik mij dan toch inschrijven?

    • Hoe wijzig ik mijn bedrijfsadres bij de Kamer van Koophandel?

    • Mijn nieuwe bedrijf is nog in oprichting. Hoe zit het dan met het adres?

    • Hoe snel heb ik het contract binnnen?

    • Kan ik meerdere bedrijven inschrijven op uw adres?

    • Voorziet u ook in persoonlijke registratieadressen?

    • Mag ik dit registratieadres communiceren op mijn eigen website?

    • Kan ik het registratieadres in Amsterdam gebruiken als ik zelf in een andere stad woon?

    • Wat is de opzegtermijn van mijn contract?

    • Op welke manier kan ik maandelijks bij u betalen?

    • Waarom moet ik btw betalen?

    • Waar kan ik meer informatie vinden die van pas kan komen voor starters?

    Maak een afspraak

    Meer weten over de mogelijkheden van een virtual office in Amsterdam? Of heeft u interesse in een virtueel kantoor van Amsterdam Desk Company? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Binnen 24 uur ontvangt u het.

    HEEFT U VRAGEN?

    NEEM CONTACT MET ONS OP

    Wilt u meer weten over onze virtual office in Amsterdam? Neem contact met ons op via de onderstaande buttons. Wij reageren doorgaans binnen een uur. Ook is het mogelijk om direct een aanvraag te doen. U ontvangt dan binnen 1 dag een contract dat u tevens kunt gebruiken voor uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel.

    × Live Chat